Concert de Jazz – Societat Musical «La Pau» de Beneixama Jul 18, 2012 | Sin categorizar Compartir en RRSS Divendres 20 de Juliol. A les 23’00h. Al recinte de la Piscina Municipal. Entrada Gratuïta.